Lámači ľadu

17.01.2016 15:36

Naše prvé stretnutie v v roku 2016. Bola radosť, všetkých vás vidieť! Z tvárí sa dala čítať zvedavosť, obavy, smútok, radosť, nedočkavosť, očakávania...Ani pre mňa nebolo ľahké sformulovať pár viet o sebe v nemčine....(veď je to už pár pekných rôčkov, čo sa mnohí učitelia pokúšali všetpiť mi lásku k nej), ale len tak sa nevzdám! Už mám aj "handmade" super slovník z minulého projektu, tak to pôjde ľahšie!

Režisér Jaro nás opäť navnadil svojim pútavým rozprávaním.....A scénar je už na svete! Bratia Grimmovci? Bude to pecka!. Jaro z nich nepochybne vydoluje maximum. Ako ste tak sedeli a ja som mala možnosť vás cez objektív pozorovať, nedalo mi, nepozvať vás ku hre "Vymenia sa všetci tí, ktorí...."Však to nie je až také strašné stáť pred ostatnými a niečo povedať???? Divadlo je hra, dáva priestor vyjadriť sa...Bez obáv, strachu, pocitu trápnosti. Sme odlišní, a predsa máme veľa spoločného - teraz je to projekt Janíčko a Marienka. (fotogaléria)